وبلاگ اطلاعات شهر تهران-ایران

اطلاعات دسترسی در زمینه های مختلف پزشکی-دارویی-درمانی -مالیاتی-بیمه-قبوض-پلیس-پست -تامین اجتماعی-معاینه فنی-و ...تهران

وبلاگ اطلاعات شهر تهران-ایران

اطلاعات دسترسی در زمینه های مختلف پزشکی-دارویی-درمانی -مالیاتی-بیمه-قبوض-پلیس-پست -تامین اجتماعی-معاینه فنی-و ...تهران

وبلاگ اطلاعات شهر تهران-ایران

این وبلاگ در زمینه معرفی ادرس و مراکز مختلف خدماتی در تهران و ایران فعالیت می نماید

بایگانی
پیوندها

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

رستورات های سنتی تهران

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ | اخبار و اطلاعات انرژی | ۰ نظر

در تهران کجا غذاهای سنتی با کیفیت بالا بخوریم؟
کافی است سری به کوچه و پس‌کوچه‌های پایتخت بزنیم تا با رستوران‌های ایرانی و مدرنی آشنا شویم که آماده پذیرایی از مهمانان هستند و رایحه بی‌نظیر غذاهایشان در محیط اطراف پیچیده است. اگر شما هم تمایل به چشیدن غذای سنتی ایرانی در محیطی متفاوت و جذاب را دارید، این صفحه مخصوص شماست. در این مطلب قصد داریم به سراغ چند رستوران معروف در تهران برویم که طعم غذاهای سنتی آنها زبانزد خاص و عام است.

در تهران کجا غذاهای سنتی با کیفیت بالا بخوریم؟


بهترین رستوران‌های سنتی تهران را بشناسید...
واژه بهترین رستوران از نظر هر فردی به شکلی خاص تعریف می‌شود. برخی افراد به دنبال قیمت مناسب هستند و گروهی کیفیت را مدنظر قرار می‌دهند. در هر صورت شهر تهران تعداد زیادی رستوران را در خود جای داده که هر کدام از آنها با سلیقه افرادی خاص سازگار است. در ادامه قصد داریم به سراغ غذاخوری‌هایی برویم که دلیل اصلی شهرتشان، سرو غذاهای سنتی باکیفیت است. در این میان می‌توانیم به ارکیده، حوض خونه، محسن، شرف‌الاسلامی، مسلم، شبستان و باربد اشاره کنیم که اطلاعات کامل مربوط به آنها را می‌توانید در ادامه ببینید.

رستوران ارکیده تهران
«ارکیده» نام رستورانی زنجیره‌ای است که با 4 شعبه در تهران و 3 شعبه در شهرهای دیگر مشغول به فعالیت است. این مجموعه نه تنها برای صرف غذا مناسب است، بلکه برای برگزاری مراسم‌ خانوادگی، دوستانه، تولد و عقد نیز بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. تمام رستوران‌های ارکیده منوی کاملی دارند و در محیط آن موسیقی زنده پخش می‌شود. همچنین امکاناتی مانند خانه بازی کودکان، پارکینگ اختصاصی و سالن‌های VIP را هم می‌توانید در آنها ببینید. سه شعبه اقدسیه، سعادت‌آباد و آرژانتین برای مراجعه حضوری و شعبه هروی برای سفارش آنلاین رستوران ارکیده در نظر گرفته شده است.

برای اولین بار در ایران! (تضمینی لاغر شو!)

آدرس رستوران ارکیده تهران شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه 10
آدرس رستوران ارکیده تهران شعبه سعادت‌آباد: میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی
آدرس رستوران ارکیده تهران شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین، نبش خیابان الوند
آدرس رستوران ارکیده تهران شعبه هروی: میدان حسین‌آباد، خیابان وفامنش، پلاک 78
رستوران محسن تهران
رستوران «محسن» فعالیت خود را از سال 1375 آغاز کرده و اکنون مجموعه‌ای شناخته‌شده است. این رستوران در تهیه غذاهای خود، همیشه از گوشت تازه گوسفندی، مرغ تازه، میگو و ماهی‌های تاییدشده از سوی اداره بهداشت استفاده می‌کند که به صورت روزانه خریداری می‌شوند. بهداشت کامل و استفاده از آشپزهای حرفه‌ای در طبخ غذاها نیز باعث شده تا کیفیت خروجی آن در سطح بالایی قرار گیرد. برای سفارش آنلاین رستوران محسن می‌توانید روی لینک https://snappfood.ir/restaurant/menu/%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-r-0r5vzv کلیک کنید.

آدرس رستوران محسن تهران: خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری (زمرد)، نبش خیابان همایون
در تهران کجا غذاهای سنتی با کیفیت بالا بخوریم؟

رستوران سنتی حوض خونه تهران
رستوران بعدی در تهران، «حوض خونه» است که با فضای بسیار زیبا و محیطی جذاب آماده پذیرایی از شماست. طراحی دکوراسیون داخلی در این مجموعه به شکل سنتی بوده و این ویژگی را می‌توانید در تمام نقاط آن به وضوح ببینید. نکته قابل توجه حوض خونه تنوع بالای غذاهاست که هر کدام طعم و مزه منحصر به فردی داشته و شامل انواع سنتی و مدرن ایرانی هستند.

آدرس رستوران سنتی حوض خونه تهران: خیابان ولیعصر، انتهای ضلع شمالی پارک ساعی، روبروی خیابان ساعی یکم، پلاک 2366
رستوران شرف الاسلامی تهران
رستوران «شرف‌الاسلامی» را همه بازاری‌ها می‌شناسند و یکی از مجموعه‌های قدیمی در این منطقه است که همچنان کیفیت بالای غذاهای خود را حفظ کرده است. در این مجموعه می‌توانید طعم بی‌نظیر کباب‌های مختلف را بچشید؛ البته توصیه می‌شود باقالی‌پلو با ماهیچه آن را هم امتحان کنید. از آنجایی که شرف‌الاسلام شناخته شده است، برای ورود به آن باید در صف طولانی بایستید، اما می‌توانید با سفارش آنلاین غذا در لینک https://snappfood.ir/service/restaurant?page=0 طعم غذاهای بی‌نظیر آن را در منزل یا محیط کار خود نیز بچشید.

آدرس رستوران شرف‌الاسلامی تهران: بازار 15خرداد، به سمت مسجد شاه، داخل حیاط مسجد شاه، راه سمت راست
رستوران مسلم تهران
در میان انواع رستوران‌های تهران، کبابی مسلم نیز یکی معروف‌ترین‌ها در بازار بزرگ است. انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند کباب‌های مختلف، خورش، باقالی‌پلو، ته‌چین و... در منوی این مجموعه وجود دارد که به دلیل شلوغ بودن، همیشه به‌صورت تازه سرو می‌شود. برای آنکه بتوانید غذاهای مسلم را امتحان کنید، ممکن است مجبور باشید در صف طولانی بایستید، اما این زمان ارزش امتحان کردن طعم غذاهای باکیفیت مسلم را دارد.

آدرس رستوران مسلم: بازار 15 خرداد، نبش غربی سبزه میدان
رستوران سنتی شبستان تهران
رستوران «شبستان» با فضای زیبای خود تجربه بی‌نظیری برایتان خواهد بود. معماری آن برگرفته از تیمچه‌های قدیمی ایرانی بوده و حس نوستالژی را به شما منتقل می‌کند. در رستوران شبستان موسیقی زنده نیز پخش می‌شود و منوی آن شامل انواع غذاهای ایرانی و دریایی مانند کباب و ماهی است؛ به همین دلیل است که توانسته سلایق مختلف را راضی نگه‌ دارد و در اکثر مواقع پر از مشتری باشد.

آدرس رستوران سنتی شبستان تهران: خیابان نجات‌الهی، بعد از چهارراه طالقانی، پلاک 90
رستوران سنتی باربد
اگر به فضاهای سنتی و آرام علاقه دارید، «باربد» بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این مجموعه با دو طبقه و تالار آینه، محیط مناسبی برای صرف غذا یا برگزاری مهمانی و قرارهای کاری است. وجود میز اردور و منویی شامل انواع کباب و غذاهای ایرانی از جمله ویژگی‌های این مجموعه است. همچنین به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و وجود سرآشپزان مجرب، کیفیت بالای غذاها کاملا احساس می‌شود.

آدرس رستوران سنتی باربد: آدرس: خیابان ونک، خیابان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهائی، پلاک 57
در تهران کجا غذاهای سنتی با کیفیت بالا بخوریم؟
سفارش آنلاین از تنوع بالای رستوران‌های تهران
در شهر تهران رستوران‌های زیادی با سبک‌های مختلف و غذاهای متنوع وجود دارد. خوشبختانه تعداد رستوران‌هایی که غذاهای سنتی سرو می‌کنند نیز کم نبوده و در هر منطقه‌ای می‌توانید ردپایی از آنها ببینید. در این مطلب به معرفی چند رستوران معروف تهران پرداختیم که امکان سفارش غذاهای آنها از اسنپ‌فود نیز وجود دارد. اگر شما هم رستوران‌هایی را در پایتخت می‌شناسید که می‌توانیم به عنوان مجموعه‌ای با غذاهای سنتی باکیفیت روی آنها حساب کنیم، حتما نامشان را به این لیست اضافه کنید.

 

 

برگرفته از کانال عصر ایران در تلگرام