وبلاگ اطلاعات شهر تهران-ایران

اطلاعات دسترسی در زمینه های مختلف پزشکی-دارویی-درمانی -مالیاتی-بیمه-قبوض-پلیس-پست -تامین اجتماعی-معاینه فنی-و ...تهران

وبلاگ اطلاعات شهر تهران-ایران

اطلاعات دسترسی در زمینه های مختلف پزشکی-دارویی-درمانی -مالیاتی-بیمه-قبوض-پلیس-پست -تامین اجتماعی-معاینه فنی-و ...تهران

وبلاگ اطلاعات شهر تهران-ایران

این وبلاگ در زمینه معرفی ادرس و مراکز مختلف خدماتی در تهران و ایران فعالیت می نماید

بایگانی
پیوندها

پاساژها از کی باز میشوند

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۱۴ ب.ظ | اخبار و اطلاعات انرژی | ۰ نظر

 

مطابق برنامه ستاد ملی مقابله کرونا از شنبه ۳۰ فروردین ماه اصناف کم خطر در استان تهران شروع به فعالیت می‌کنند که قرار بر این است تا فعالیت این واحد‌ها با ملاحظات، الزامات و ملاحظات خاص خود همراه باشد.  قطعا تا حدودی بازگشایی اصناف برای شهر نگران کننده و شاید تجمع های غیرضرور را به همراه داشته باشد اما کشورهای مختلف دنیا نیز بعد از یک دوره سخت، قرنطینه اقدام به بازگشایی مراکز تجاری و فروش خود کرده اند.

یکی از راه‌های کاهش مواجه و قطع زنجیره تماس رعایت فاصله گذاری اجتماعی است، بسیاری از صنوف از شنبه با دستورالعمل های خاصی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصویب کرده است کرکره مغازه های خود را بالا می دهند. اما این بین نگرانی های فردی و اجتماعی بسیاری از مردم را آشفته خاطر کرده است.

بسیاری از مردم این سوال را در ذهن خود می پروارنند که آیا مسئولان برای جهت دادن به لزوم نوبت دهی ساعات کاری اداری و اصناف برای کاهش پیک ورود مردم به خیابان ها، برنامه ای چیده اند؟ اگر ساعات شروع کاری ادارات مختلف متفاوت باشد یا اصناف دیرتر از همه شروع به کار کنند، این مسئله می تواند از هجوم ورود یکباره مردم به خیابان ها بکاهد و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی رعایت شود.

همچنین با توجه به نبود شرایط و ملزومات اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای واحد‌های صنفی از قبیل دستکش، ماسک و ماده ضد عفونی کننده حال باید دید مسئولان چه برنامه ای برای این موضوع دارند، موضوعی که در این گزارش به آن پرداخته شده است.

ناگفته نماند که امروز احمد جنیدی رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

  • اخبار و اطلاعات انرژی

پاساژها از کی باز میشوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی